Artık devir değişti tabi,yeni korku modelleri de gelişti..
Fomo'da benim çevirimle "kaçırdığım bir şey oldu mu korkusu"..Sosyal ağların hayatımıza girmesiyle paralel, gittikçe dört bir yanımızı saran yeni korku şekli...
Geçtiğimiz aylarda SXSW 2012'de neler olmuş diye biraz araştırma yaparken bigumigu'da şu yazı karşıma çıkmıştı. Daha detaylı bilgi için mutlaka okuyun. Markaların bu korkumuzdan nasıl faydalandığını görünce eminim konu dikkatinizi daha da cezbedecek..
Bir de bu video;
Hem soruları soran hem de cevap veren karakter, her ikisini de kendime çok yakın buldum:) Henüz o kadar abartmamış olsam da..
Timerazor diye bir firma ( sitelerine bakarsanız göreceksiniz fomomuzdan ekmek yiyen bir girişim:) üşenmemiş konuyla ilgili bir çok datayı toplayarak aşağıdaki infografiği yaratmış. İncelemeye değer, bu konu karşımıza sık sık çıkacak yakın gelecekte.
infografiği göremiyoruumm diyenler için: http://mashable.com/2012/06/22/fomo-infographic/
0 comments:
Post a Comment